Så vackert!!



Med blixtar.
Tyvärr såg det inte ut så för en stund sedan för det var en tjock mur med svarta moln.

Men jag älskar att höra åskan, älskar att se hur naturen har sin gång.
Det är då man ska sitta med en som man verkligen gillar.
Krypa upp soffan med en filt och levande ljus och se skådespelet utanför ens fönster.

Vad tycker ni om åskväder?
Är ni rädda eller är ni som jag som älskar att höra hur åskan dundrar samtidigt som man har en väldig respekt för den.



Så här såg det ut utanför mitt fönster efter att åskvädret hade dragit förbi.
Så vackert att se dropparna på bladen, ett litet spår som visar vad som precis har hänt.

Nej jag tycker verkligen att åskväder är ett av naturens mäktigaste skådespel.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0