Sitter och tänker!!

På en jävla massa saker men först och främst på att jag absolut inte är lika bra på att skriva som jag var när jag var yngre.
Måste bero på att jag skrev så otroligt mycket mer och inte var rädd för att uttrycka mina tankar.
Jag var ung och kaxig, det märks på mina texter.
Det är svordomar i var och vartannan mening haha.

Jag skrev vad jag kände utan att jag hann tänka genom vad jag skrev.
Var mycket killar hit och dit och jag ser redan mönster på hur svårt jag hade och fortfarande har att visa känslor.

Förut trodde jag det berodde på min Add men har kommit fram till att det är inte bara den.
Jag har helt enkelt svårt att släppa in någon innanför mina murar.
Har svårt att lita på människor efter alla svek jag har upplevt och framförallt nu från en människa som ska stå mig nära.

Varför är det så svårt, varför ska det där som känslor vara så svårt.
Vore det inte bättre att låta en få känna, våga vara.
Låta sig såras för att sen läkas igen och våga älska på nytt.
För man känner inte samma sak två gånger om.
Man känner olika saker för olika personer.

Är man stormande kär i en person så är man mer förnuftigt kär i en annan.
Kärlek ska ju både vara lätt och ljust och mörkt och stormande.
Eller vad säger ni?

Så har ni lätt att bli kär eller har ni svårt?
Hur blir ni när ni är kära?

Berätta för mig för jag har glömt bort.

Kram

Kommentarer
Postat av: zLiMbiLLy

Faan.. jag vill bara ge dig en kram!

2010-06-06 @ 23:23:56
URL: http://loveimpaired.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

svar : varsågod :D Älskar själv listan! :D

2010-06-06 @ 23:25:07
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0