Vill gärna förtydliga!!

Jag ser inte ner på muslimer.
Jag ser ner på de individer som förstör för muslimerna som vill leva i fred och harmoni.
På samma sätt jag ser ner på individer oavsett tro som trycker ner folk.

Jag har träffat muslimer som verkligen har förklarat vad som står i Koranen och som lever genom de fem pelarna inom Islam.

Jag blir bara ledsen över att det onda får så stort utrymme och har en sådan makt över resten av muslimerna.

Så jag vill gärna som veta hur folk tänker och tycker om det här.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ja såå söt va den. man vill ta hem den juue

2010-06-20 @ 21:04:16
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: MaryCaroline

Jag förstår dig :) Ser inte heller ner på muslimer, absolut inte. Min pojkvän är muslim och jag har haft många vänner i mitt liv som varit muslimer. De är absolut inga dåliga människor. Men trist är det när det finns de som ger religionen så dåligt rykte. Oavsett hur det är ska man alltid bedöma en person som individ, det har jag alltid gjort, och kanske är det därför jag alltid gått så bra ihop med folk oavsett varifrån de kommer och oavsett vilken religion de har haft. Det har aldrig varit nåt tjafs :)

2010-06-20 @ 21:42:37
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0