Det rinner!!

Har blivit så fruktansvärd förkyld och har fått feber.
Det är jätte varmt i min lägenhet eller ja det känns varmt iaf pga febern så jag har öppnat mitt fönster för att känna kylan svalka av mig lite.

Tittade ut genom mitt fönster imorse och såg istappar hänga från taket.
Tog en jätte fin bild.



Så här såg det ut utanför mitt fönster, väldigt vackert.
Det är något jag har funderat på, att gå en utbildning inom fotografi.
Jag älskar att fotografera och speciellt naturbilder.
Så ska börja kolla runt lite och se vad som finns.

Nej känner att detta inlägg blir rätt flummigt och ingen röd tråd alls.
Tror jag ska ta och lägga mig under täcket och se om jag lyckas somna.
Ni får ha det så bra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0