Haha hur tänker idioten?

Min kompis Madicken träffade för en tid sen en kille. Vi kan kalla honom Juggen.
Hon ville inte säga till mig vem han var men jag hade mina aningar :).
Vilket fall som helst så dejtade han min kompis samtidigt som han dejtade en annan tjej som Madicken sen fick reda på var hans tjej.
Orkar inte gå in på hela historien.
Det roliga är att jag har haft honom på msn ett bra tag och helt plötsligt en dag hörde han av sig till mig.
Så jag och Madicken har kommit på en plan som vi ska utföra nu på fredag.

Men vilket fall som helst.
Han vet att jag är kompis med Madicken så varför hör han av sig till mig och vill att vi ska träffas.
Tror han verkligen att jag skulle gå bakom min kompis rygg och dejta honom efter det sviniga han har gjort mot henne och hans tjej som han låtsas om att han inte har.

Men vilket fall som helst jag spelar blåst och flörtar lite med honom för att vi ska kunna göra bort honom på fredag.
När det gäller mina närmsta vänner så kan jag göra allt för att få dom att må bättre och det vi ska göra på fredag kommer sätta dit äcklet ordentligt.

Men nog om det.

Hade en underbar helg.

Var hemma hos mamma i fredags och hade en valp sovandes i min säng.
Väldigt mysigt :)
Förutom när hon väckte mig genom att bita tag i min näsa.
Sen så var jag med sonen, blev en massa pussar och en massa spelandes på playstation med honom.
Fast han är bättre än vad jag är så jag förstår inte varför han vill ha min hjälp =).

I lördags åkte jag hem till Samantha och satt och drack lite med ett gäng sköna människor.
Dock var jag så trött att jag bestämde mig för att åka hem tidigt.
Men på vägen ringde Madicken mig och tyckte att jag skulle komma till Sundbyberg.
Så jag åkte till Bromma och vart hämtad.
Fan Stackars våran kompis Mr B, fick inte sova för att jag och Madicken låg och skrattade hela jävla tiden.
Hon och jag har verkligen samma sjuka humor.
Damn I like that girl, en massa kärlek <3.

Vi somnade tillslut men då knuffade hon nästan ut mig i sängen under natten och var varmt så in åt helvete.

Som tur var gick Mr B upp tidigt så jag kunde sno soffan så otroligt skönt :)
Tack Mr B haha.

Sen så har vi spenderat hela dagen hemma hos honom, han åkte iväg för att träffa en massa människor.
Så jag och Madicken satt hemma hos honom och chilla.
Sen kom han och vi åkte till mcdonalds och åt.


I morgon ska jag hem till mamma igen och stanna där för att ta hand om lilla Dixie, mammas nya hund.










Hon är jätte liten och jätte söt och kelig.
Ska göra henne rumsren och få henne att käka från sin matskål och en massa saker :).
Längtar som fan.

Så nu ska jag sova.

Kram.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: haha ja, många tkt att ajg passade bra i skägg :P

2010-03-22 @ 08:33:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0