Inte så mycket!!

Hade jätte mysigt med min son och valpen idag.
Eller ja valpen sov mest men jädrans vilken fart det är på henne när hon väl är vaken.
Hon börjar förstå också att det är ute man ska kissa.
Kissade bara en gång inne och då kissade hon på tidningen så ingen skada skedd.
Så till personen som påstår att en hund inte kan bli rumsren på två veckor, inte mitt fel att det inte går lika bra för dig.
Jag har skött om henne en vecka och hon har redan börjat förstå.

Ja ja vissa har det i sig.
Sen satt jag och min son och spelade playstation som vanligt.
Ska nog ta och köpa ett nytt spel till honom, för han börjar tröttna på dem han redan har.
Eller förresten får nog vänta för han ska få playstation 3 snart.

Vad fan är det för fel på Spotify, är det någon annan som har problem precis som jag?
Andra gången det händer att den går i offline mode och jag har inte premium så jag kan inte lyssna när den står som offline.

Jävla skit.

Ja iaf nu sitter jag här med ett glasvin och bara njuter av att vara hemma, slippa vara ute och trängas med alla på stan.
Det är löning och helvete vilken fylla det kommer bli.

Skulle ha gott på bio men min kompis Madicken kunde inte.
Skönt egentligen för jag är så himla trött, skulle lätt kunna somna nu om jag la mig i sängen.

I morgon är det släktmiddag hos min pappa som sagt var.
Ska bli trevligt att träffa den sidan av släkten igen.

Nej dags för mig att ta vinglaset, gå och sätta mig i fåtöljen och hitta något trevligt att titta på.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0