Jag är glaaad!!

Våren är på väg och jag känner att min onda spiral av depp och självömkan är på väg att fara all världens väg.

Det är dags för mig att börja tänka om och tänka rätt, ta tag i mina problem och inte förtränga dom längre.

Känns som en ny kraft har tagit boning i min kropp, där lycka står som huvudgäst.
Visst jag kommer väl ha mina dippar men det är som det ska vara, ingen människa kan gå runt och bara var lycklig.
Den som kan vill jag träffa och få tips utav.

Nej nu är det en ny era i mitt liv med bara en massa positiva tankar och kärlek till alla jag älskar.


Med detta sagt så ska jag ta och äta och njuta av det fina vädret ute.

Kram.

Kommentarer
Postat av: emmaklämma

Jag ställer gärna upp på att fixa design åt dig (: .. du kan väl göra så att du addar min msn så diskuterar vi det där :) <3 .. (den står där uppe)

ha det superbra, kram.

2010-03-11 @ 22:20:25
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Anders

helt rätt inställning vännen. Stå på dig. Tänker på dig.....

2010-03-12 @ 10:39:02
Postat av: Samantha

Du gör mig så lycklig när du säger så, älskar dig min syster o bästa vän!

2010-03-12 @ 11:56:13
URL: http://diamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0