Oh Karolina!!

Mycket hände på jobbet idag och sen skulle man hem och byta om och åka in till stan för att träffa söta Karolina och käka lite mat.

Hade jätte mysigt för det var alldeles för länge sen jag träffade tjejen så vi hade mycket att prata om :).

Så nu sitter jag här hemma igen och känner mig riktigt trött men vill inte riktigt gå och sova en haha.

I morgon fyller jag år, blir hela tju... ja det ni hehe.
Nej men tänkte köpa lite fika med mig till jobbet och sen ska jag hem och laga god mat och kladdkaka och bjuda en del människor.

Sen på fredag åker jag hem till min käre mor och min son och blir firad där och sen på lördag ska jag hem till älskade vännen Samantha och sitta där och dricka lite med några vänner.

Så det blir en del att göra den här veckan.

Nej ska skala en morot för jag håller på och kämpar med vikten nu men fan det ska gå jag ska bli smal igen.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0