Visste ni att?

Att vuxna är fan mycket värre när det kommer till mobbning än vad barn är.
Menar vuxna ska ju vara old enough för att veta att man inte mobbar människor.
Men ändå finns det dem som gör det.

Barn däremot har lite svårare att se vad som är rätt eller fel, barn måste man vägleda.

Så vad har vuxna människor för ursäkt till att de håller på som de gör?
Någon som kan ge mig en förklaring på det?

Sen så finns det människor som är så jävla giriga och alltid måste ha sista ordet att även om det inte finns något kvar mellan dem båda så ska dem skicka ett sms om en liten jävla skitsak.
Bara för att få ha det sista ordet.

Folk som försöker forma en till något man inte är bara för att det ska passa dem.

Nej ska sluta klaga.

I morgon ska det lilla roliga hända, jag längtar samtidigt som jag känner mig lite nervös och lite elak men det är min älskade vän Madicken jag ska hjälpa så ja får trycka undan den känslan och bara köra på.

Ska bli roligt att se reaktionenerna i morgon.

Sen ska jag och Madicken gå på bio, har ingen aning om vilken film.
Någon som har förslag?

Sen på lördag ska jag på släktmiddag hos min käre far.
Ska bli trevligt att träffa alla underbara släktingar igen.

Nej ska ut och ta en promenad i detta gråa och tråkiga väder.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack o jag hoppas också att den andra proven går bra :D



Jag är ju från Stockholm så jag har familjen, kusiner, släktingar och vänner där nere i Stockholm :D

2010-03-25 @ 16:13:28
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0