Dagen som varit.

Har haft en otrolig mysig dag.
Grillning på gården eller vad man nu ska kalla det och så en massa roliga människor.
Jag har skrattat mest hela tiden.
Sen matchen Sverige - Danmark.
Hann inte se slutet men jag har för mig att vi vann eller?.

Sen dagens dikt som jag har lovat att jag ska skriva.

Om saker hade vart annorlunda hade du fortfarande funnits kvar?
Om saker int hade sagts hade du stått kvar vid min sida?
Om vi båda hade utvecklats åt samma håll hade du fortfarande kallat mig för vän?
Om vår ilska inte hade funnits skulle du älska mig än?
Om du hade sett min glädje hade du gläds med mig?
Om du såg mina tårar skulle du torka dom då?
Om jag hade ställt min fråga hade du svarat?

Kram.

Kommentarer
Postat av: zLiMbiLLy

Vad trevligt!

Har mest slappat idag...och en massa hockey!

..Och japp, vi vann!! =)

2010-05-21 @ 01:11:38
URL: http://loveimpaired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0