Ikväll smäller det...eller?

Skrev fel i tisdags.
Det är idag Semifinalen med Anna är.
Var inte igår men det kanske alla märkte haha.

Så det är bara ladda upp med en filt och annat.
Hoppas Anna kommer vidare men som jag skrev tidigare så hoppades jag på Salem Al Fakir.

Idag har varit en skön dag eller ja.
Jo det har det.
På väg från jobbet så gick jag av i Gribbylund för att köpa coca cola.
Där ser jag hur någon står och ler mot mig och jag kopplar inte först vem men sen så slog det mig, det är ju A.

Han och hans bror ska öppna upp en tatuerings studio om två veckor.
Så han var där och jobbade med att få studion klar.
Var en fin lokal och ska bli spännande att se hur det kommer se ut när det är klart.
Vem vet jag kanske kommer pierca mig hos honom sen.

Nej ska ta och börja laga mat.

Kram.

P.s Go Anna Bergendahl D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0