Ja jävlar!!

Vilket roligt mail jag fick på facebook :).

Någon som störde sig på min grammatik och mina åsikter och kände sig kränkt för han trodde jag var rasist.

Så jag skriver det här också, nej jag har inget emot er blattar som han så fint kallade sig själv.
Inte något som jag gärna kallar folk med utländsk härkomst.
Som jag skrev till honom var att jag är trött på våra politiker som sitter där i riksdagen och vill vara så hänsynsfulla så att det går ut över svenskarna.

Att dem förbjöd nationalsången på skolavslutningarna är inget som invandrarna har sett till, det var politiker såg till att den förbjöds.
För att dem var så rädda att invandrarna i svenska skolorna skulle ta illa upp.
Jag undrar hur många dem frågade innan den förbjöds.
Eller om det bara vara deras egen rädsla att bli kallad rasist som spökade.

Hade aldrig behövt bli en sådan misstro mellan invandrare, blattar, folk med utländsk härkomst, andra generationens svenskar och allt vad dem kan kallas om politikerna själva visste vad dem höll på med.
Nej står för att jag fortfarande tycker att vi ska stänga gränserna, börja fixa upp problemen här i Sverige.
Se över invandrarpolitiken.
Det finns faktiskt en gräns på hur mycket man kan ge som ett land innan det börjar gå ut över det egna folket.

Eller så är det dags för folket här i Sverige att börja se över idioterna som styr oss och börja ryta ifrån.
Det är läskigt egentligen att vi låter så många inkompitenta människor som dem i riksdagen få styra när vi ser att Sverige är på väg utför.

Nej nu måste jag gå av mig min ilska.

Kram.

Kommentarer
Postat av: zLiMbiLLy

Det är ju otroligt häftigt att man kan hitta någon som tycker så mycket likadant som en själv =)

Jag själv har tänkt mycket på det här, och jag tror faktiskt att invandringen är ett växande problem dvs, med segregering, kultursmällar och ekonomi. Det syns ju redan klart och tydligt idag att vi inte kan hantera invandringen på ett bra sett.

Men det verkar inte politikerna se alls, utan de bara fortsätter gasa på i hög fart och forslar in flyktingar.

Det är ju ifrån EU som påtryckningarna kommer, samtidigt säger svenska politiker att det 'enbart' är fördelaktigt att med invandringen.

Men nu är det ju inte så att det är välutbildad och kompetent arbetskraft som vi "importerar", utan enbart skadade, psykiskt sjuka och outbildade människor som anländer hit, de behöver mängder utav vård, utbildning och omsorg.

Ta t.ex Kanada, där sållar de enbart fram och ger asyl till människor som har någon form av utbildning och kompetens. Visst låter det rätt hårt? =/



Jag tycker det här är en väldigt viktig politisk fråga. För om vi Svenskar skulle föda mera barn, så skulle nog inte invandringen vara lika prioriterad.

Vi skulle ju dö bort annars, plus att det är många som emigrerar också. =(

Jag tycker det är omöjligt att kunna välja parti i att rösta på, (jag som förstaårsväljare).

Funderar starkt på att rösta på SD, enbart för att "skaka om" ibland allians-kamraterna i riksdagen.

Vad jag har läst om, så är det faktiskt SD som jag passar bäst in med. Då jag också tycker att invandringen borde regleras och utredas bättre, att äldre/pensionärer ska få det bättre och ett tryggare samhälle.

Jag är DEFINITIVT ingen rasist, och jag vill absolut inte se Jimmie Å. som stasminister i nuläget.

Utan jag tänker mer på ett "omskakande syfte", så att toppartierna slutar upp med sina dagisfasoner.

Just nu tycker jag det är stor brist på bra statsministerkandidater.

Jag tycker Fredrik Reinfeldt och Maria Wetterstrand är 'hyffsade' (som politiker och potentiella statsministrar). Resten tycker jag att vi kan slänga på dyngstacken. =)

2010-05-15 @ 00:10:11
URL: http://loveimpaired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0