Jackie Ferm - Tjejen som ger allt!!



Jackie Ferm är tjejen som står för styrka och hon står för mod.
Styrkan att komma tillbaka efter att hon sjönk ner till botten.
Mod för att hon har styrkan att hålla sig kvar där hon är idag även fast det finns människor som vill henne illa.
Hon står för smärta och hon står för lycka.
Smärta över dem som skulle finnas där för henne och ge henne trygghet inte hade kraften nog att ge henne det.
Lycka över att slå tillbaka och visa att trots all smärta så fanns det en väg och det var framåt.
Jackie Ferm står för humor.
Humor som lockar fram skratt hos mig när hon får alla moraltanter att lyfta på ögonbrynet.










Ja Jackie Ferm står för mycket och hos henne har jag hittat modet att öppna upp mig mer här på bloggen.
Låta folk ta del av mitt liv som har varit både upp och ner.
Jackie Ferm är min Idol.
Älskar att se hur hon kör sitt eget race, fortsätter synas och fortsätter finnas fast folk vill ha bort henne från rampljuset.
Svenska folket behöver fler tjejer som hon, som har upplevt mer än dom flesta men som ändå har klarat sig och växt upp till en stark förebild till andra ungdomar som har haft det svårt.
Hon vågar prata när dom andra är tysta.





Ja Jackie du är min idol, min förebild.
Hos dig ser jag kärleken till livet.
Kärleken till dina vänner och kärleken till dig själv.
Du är det mörka, det som finns djupt i våran hjärtan.
Du är här för att stanna och du är här för att bana vägen för nästa generations unga.

Kram

Kommentarer
Postat av: zLiMbiLLy

Vad fint!!

Jag har inte sett så mycket av Jackie, och vet inte så mycket heller. Mer än att hon är lika gammal som mig =) och att hon har haft det riktigt jobbigt i här livet och under uppväxten.=(

(Och så vann hon ju Paradise Hotel!...vilket jag inte såg något av).

Men på nått sett unnar man henne det, och hoppas att hon får det tryggare än vad hon haft det.

2010-05-18 @ 12:18:54
URL: http://loveimpaired.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Hon är grym och söt tycker jag!

Ball tjej!

:)

2010-05-22 @ 18:14:30
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0