Jaha och nu då??

Var hemma hos min mor igår och tog hand om lilla söta Dixie.
Så stor hon har blivit och så duktig liten sak.
Lyssnar på en när man säger nej, för en stund iaf haha.

Idag träffade jag min syssling.
Hennes mage har blivit större.
Så otroligt fint, hon ska ha en bebis nu i Juli.
Kommer vara där hos henne en del.
Lära henne baby massage vilket är bra när dem har kolik.
Vi satt och fikade från klockan ett till lite över fyra.
Åt världens godaste kyckling sallad med bulgur.
Så otroligt gott.

På söndag ska jag och mamma träffas för att handla converse för mig.
Längtar redan.

Fick världens sötaste klänning av mamma.
Ska ta en bild på den imorgon och visa upp den på bloggen sen.
Nej ska försöka sova nu.

Ska upp och jobba imorgon.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0