Men vad är problemet??

Hur mycket man kriga för att få insomningstabletter utav ens jävla doktor.
Mina sömnproblem handlar inte om för lite motion när mitt jobb går ut på att vara ute och gå nära två timmar om dagen.

Jag är fan aktiv av mig.
Som förra veckan då jag gick upp klockan sex för att ta mig till läkaren inne i stan.
Hade sovit dåligt i fyra timmar.
När tror ni jag somnade igen.
Inte fören klockkan sex på morgonen.
Hade alltså varit vaken i 24 timmar.
Det är fan inte normalt.

När jag har en bra period då somnar jag vid 1-2 på morgonen.
Det är alltså bra perioder.
Kanske måste byta doktor och se om dem hjälper mig bättre.
Nej ska försöka lägga mig nu.

Ska upp tidigt imorgon och ta hand om mammas valp.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0