Så var det säkert förstört.

Skulle ha åkt ner till skåne nu vecka 31 men pga någon liten skitsak igår så har det säkert blivit förstört.

Man märker det på hur vi snackar med varandra, så otroligt stelt.
Om det är från hans sida eller min vet jag inte.
Men förstört är det iaf.

Ja ja så går det när man är för lika.

Skit också.


Btw förstod väl att Anna inte skulle gå vidare igår.
Helt fel låt att skicka till Eurovision.
Vi skulle ha skickat ner Salem Al Fakir.
Personen som Juryn ville skicka vidare.
Tror fan att det är dags att svenska folket slutar rösta för det har bara visat att det är fel bidrag som skickas då.
Se bara som har hänt de senaste åren.

Vi borde återgå till hur vi hade innan, det har ju gått så mycket bättre för Sverige då.
Eller så får vi sluta ha in folk från idol, för då sitter alla yngre människor och ringer tusen gånger om (överdriver nu) och röstar på dem.

Eller nej jag tycker att vi ska sluta låta svenska folket att rösta.

Kram

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vill bara berätta att jag börjar blogga igen efter sommarlovet. Men har lite funderingar och det är om jag ska fortsätta blogga på den här bloggen eller om jag ska skapa en ny. Sen så undrar jag också vad jag ska skriva mer om, förutom utbildningen, ferhat kändis bilder o.s.v.



Skulle vara tacksam om du gav lite förslag :D. Ha det bra nu, vi hörs i slutet av augusti månaden då min sommarlov tar slut och jag börjar blogga igen ;).

2010-05-29 @ 00:03:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0