Tjejer måste tydligen alltid hålla ihop.

Som tjej får man tydligen inte tycka att många tjejer, inte alla men många beteer sig illa.
För då kommer tjejmafian fram och säger att jag fjäsker för alla killar.
Men helt ärligt jag skiter väl i vad killarna eller någon annan tycker.

Men har man som jag har blivit sviken av tjejer så många gånger så klart som fan tycker jag då att tjejer har lättare att gå bakom ryggen på folk och snacka skit.
Har varit med om det så många gånger under mitt 27 åriga liv att jag vet att det är sant.

Killar är oftast mycket rakare mot varandra.
Inte alltid men ofast.
Kommer mycket bättre överens med killar än tjejer och så har det alltid varit.
Jag gillar deras sätt att vara på bättre.
Klart att killar kan snacka skit men inte i samma utsträckning som tjejer.
Killar står alltid vid en väns sida, håller dom om ryggen tills den ena sviker.
Då blir det bråk (oftast fysiskt) och sen har dom antagligen löst det eller så slutar dom vara vänner.
Tjejer går ofast och snackar skit bakom den andras rygg.
Jag vet jag har också gjort det massa gånger.

Men när det går så långt att en människa snackar så mycket skit och försöker få folk, ens gemensamma vänner att vända ryggen mot en då börjar det gå för långt.
Snacka skit ja absolut men försök inte styra över andra och bestämma vad dom ska tycka det är så jävla fjortis.

Så nej jag håller inte alltid ihop med tjejer, inte när jag tycker att det dom gör är fel.
Jag håller aboslut inte ihop med någon alls om jag anser det dom gör är fel.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0