Så mycket bättre!!

Ja du nu har man inte skrivit på länge igen men mycket har hänt.
Har äntligen fått hjälp för min ätstörning och jag har börjat gå ner i vikt också.
Så otroligt skönt.

Var ute i lördags för första gången på ett år med söta AK och Pauline, fy fan vad roligt jag hade :)
Har ju börjat äta antidepressiva nu så mitt humör är jämt och bra och jag är inte ledsen längre.
Så livet ser så mycket ljusare ut.

Men jag kan ju säga att de första dagarna innan medicinen ställde in sig så mådde jag otroligt dåligt.
Hade en sådan ångest och jag ville begå självmord där ett tag också men kärleken till min familj, min son och mina vänner höll mig kvar.

Så jag kände det då önskar jag inte ens mina värsta fiender, att känna sådan ångest som ligger där som små nålar under huden, som trycker om ens hjärta, som gör att man knappt kan andas och man vill bara riva bort sin hud, för det känns som om huden är för liten.

Ja det kryper av sådan obehag i kroppen och man vill bara bort.

Nej jag är glad att jag orkade hålla ut dem dagarna jag hade sådan ångest.
För det kändes förjävligt.

Nej ska ringa AK nu och ta en cigg innan jag bäddar rent i sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0