Hemma hos mamsen!!

Följde med mamma hem efter jag var hos SCÄ (Stockholms centrum för ätstörningar).
Hon var med och det kändes skönt eftersom hon då får bättre koll på min ätstörning.

Sen gick vi in på systembolaget och köpte vin till idag.
Idag så fick jag hennes laptop som kostade 4000 kronor och som hon aldrig har använt.
Men jag tror att bonussystrarna mina har laddat ner otroligt mycket på datorn för den är seg som fan.
Så jag måste ta bort en massa program, degfragmentera och plocka bort en massa cookies.

Sen hoppas jag att den kommer fungera bättre och gör den inte det så får jag åka hem till Johan så får han hjälpa mig att formetera om den.


Nu har jag ätit sex gånger om dagen i två veckor.
Det märks en väldigt skillnad och jag fick reda på en rolig nyhet när jag var där igår.
Så man är på rätt väg och det känns skönt.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0