Återupptagen kontakt och att känna lycka!!

Börjar med att berätta att för några dagar sen så kände jag den där konstiga känslan som jag inte har känt på länge.
Anledningen att jag kallar den för konstig är för att det är en känsla som är konstig/annorlunda för mig.

Var länge sen jag kände så men så spratt det till i kroppen för några dagar sen.
Det liksom bubblade i hela magen och jag kände mig glad och lycklig.
Ni vet så där lycklig som man bara känner sig då och då och som går över lika snabbt som känslan kom.

Det var skrämmande men roligt samtidigt.


Sen har jag börjat prata med min finaste zunkig igen.
När jag har mått så dåligt så har kontakten försvunnit mellan oss.
Tror att det är lättare nu att finnas där som stöd för honom när jag själv börjar må bättre.
Två människor som mår dåligt kan inte finnas där för varandra.

Som sagt var är glad att vi tog upp kontakten med varandra.

Det han gjorde då den dagen är glömt och förlåtet, jag känner ingen bitterhet gentemot honom.
Så snälla söta zunken lova att du också släpper det, att du slutar be om ursäkt för det finns inget att be om ursäkt om längre.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0