I mitt förra liv!!

I mitt förra liv så var jag alltid glad.
I mitt förra liv så visste jag knappt vad tårar var.
I mitt förra liv så gillade jag mig själv.
I mitt förra liv så älskade jag att leva.
I mitt förra liv så fanns det en massa förhoppningar och önskningar.
I mitt förra liv så ville jag så mycket och kunde allting.
I mitt förra liv så var jag söt och omtyckt.
I mitt förra liv så fanns ingen oro och ingen skam.
I mitt förra liv så var allting så otroligt lätt.

Sen så var det något som dog och nu så vill jag bara hitta tillbaka till mitt förra liv.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är fortfarande söt och säkert väldigt omtyckt, i alla fall så tycker jag om dig! Precis så där känner jag ibland, men försök att tänka på nåt/någon som du gillar, tex din son när du känner så, själv tänker jag på min familj och det hjälper, tro det eller ej.

Jag tror på dig, det gäller bara att du tror på dig själv. Även om det kan ta ett tag.



Michaela.

2011-01-17 @ 21:47:03
URL: http://ensamochtom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0