Omställning!!

Jag var hos dietisten idag för att prata om min ätstörning och hur jag ska klara av den när det gäller maten.
Det kommer bli en väldigt omställning nu.
Jag vet att det behövs göra men min ätstörning sa åt mig att säga emot.
Så stark är den att jag ville resa mig upp och gå där ifrån.
Ätstörningen sa att jag vart orättvist behandlad.

Men jag satt kvar och försökte komma med mina vanliga ursäkter men helt ärligt vem tror jag att jag kunde lura förutom mig själv.

Dem enda jag har som ställer upp för mig är min pappa och personalen här på mitt boende.

Andra runt omkring mig har för mycket med sig själva eller ingen koll på vad en ätstörning är.
De ska veta att det är no hard feelings över det, jag har stått ensam flera gånger förut och överlevt.
Gör det den här gången också.
Hoppas jag.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0